onsdag 10 oktober 2012

Wedding Shoes

Fran samma affar som jag kopte brollopsklanningen, David's Bridal, kopte jag aven dessa skor att ha pa brollopet. Jag hade de pa mig nar sommerskan matte min klanning for upplaggningen, och stod still med dem pa i minst en halvtimme utan att det borjade gora ont = bra tecken. De ar inte skyhoga sa de ar somewhat latta att ga i, men a andra sidan ville jag inte ha flats. Dels for att jag vill att brollopsbilderna ska bli bra (aven om skorna bara syns pa en bild av 100, hehe) men aven for att man ju faktiskt kanner sig lite mer feminin i heels. Och ar det nagon dag man vill kanna sig extra feminin ar det val sin brollopsdag?

Anyways, jag valde rott eftersom brollopsbuketten kommer vara rod och vit. Tycker bilden ar tagen i en lite konstig vinkel, men ni far helt enkelt ha lite fantasi. Vad jag forsoker saga att de ar mycket snyggare i verkligheten, jag loooovar :)



2 kommentarer:

  1. Fina och skönt att fötterna klarade testet :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Oh lalaa... tjuuuusiiga!! Skont att "testga" i dom innan sa man vet att dom inte tar do pa en pa en gang..;) Vet du vad for buket du vill ha?

    SvaraRadera