söndag 14 oktober 2012

Halloween-Kanelbullar

Kopte dessa Halloween Cinnamon Rolls sist vi storhandlade. Det fanns massa Halloween cup cakes och sa, men jag nojde mig med dessa och Halloween brownies, hehe. Har i USA finns ju typ allt i halvfabrikat sa att man aldrig behover laga/baka nagot fran scratch om man inte vill. Lite trakigt kanske, men aven valdigt smidigt nar man inte har tid att sta en hel eftermiddag och baka. De har bullarna kommer rullade i paketet nedanfor, sen bakar man de i ugnen ca 12 minuter, lagger pa icing, och sen ar det klart! Snabbt och bra :) En sak jag kommer ihag att jag tyckte var konstig nar jag kom till USA var att de har icing (glasyr) pa kanelbullar istallet for parlsocker. Inte riktigt lika gott, men inte ackligt heller for den delen. Bara lite sotare. Passade pa att gora dessa bullar idag sa att jag i alla fall har nagot att se fram emot (att ata) under pluggandet idag ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar