tisdag 2 oktober 2012

Today

Jobbintervjun tidigare idag gick över förväntan. Nu vet jag ju inte vad han som intervjuade mig tyckte men det kändes väldigt bra i alla fall. Jag hade ju "tränat in" svar på alla möjliga frågor och jag tror det lugnade ner mig väldigt mycket, jag var faktiskt inte alls nervös utan kände mig väldigt bekväm i mina svar. Det var ingen jätteformell intervju utan han ställde frågor om hur det kom sig att jag befinner mig i USA nu, vart vi hade tänkt oss att åka på honey moon och vad Michael jobbar med/pluggar till. Självklart kom ju dock "What qualities can youbring to our company?" och någon till standardfråga upp, men annars verkade han mer intresserad av min "livshistoria" (brist på annat ord) och avslutade intervjun med att säga att han tyckte att den var väldigt intressant samt önskade mig grattis till bröllopet. Så nu är det bara att vänta och se i två veckor om jag gått vidare till round two...

När jag kom hem kollade jag och Michael på första halvan av Kevin Harts "Laugh at my Pain" och sjävklart var han rolig som vanlig. Nu ligger Michael och tar en nap innan jobbet och jag ska läsa två kapitel i min financebok. Hoppas jag inte somnar bara...

Juste, en grej till! Jag kanske borde nämnt i inlägget med bröllopsklänningarna att de bilder jag la upp bara var random fina klänningar som jag googlat på som liknar de jag kollat på, men inte the actual dresses som jag consider. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar