söndag 28 oktober 2012

Busy Sunday

God Morgon! Jag alskar sondagar just for att det ar okej att ta det lugnt och inte gora nagonting, inte som pa lordagar da man kanner att man "borde" hitta pa nagot kul, annars har man slosat bort hela helgen type thing. Denna sondag blir dock inte sa lugn da jag/vi har massor att gora. Min to-do list for idag:

  • Betala hyran och andra rakningar
  • Ringa T-Mobile angaende den dar gratismanadaden vi skulle fa om vi kopte en ny telefon, vilken vi inte sett roken av (gratismanaden alltsa)
  • Skypa med en kompis hemma i Sverige
  • Aka till the mall for att bestalla kostym till Michael for brollopet
  • Forsoka skriva the wedding invitations
  • Plugga
  • Tvatta
  • Laga matlador for veckan som kommer
  • Stada toaletten plus dammsuga hela lagenheten
  • Registrera oss pa en hemsida for kryssningen vi ska pa i november samt ta reda pa om vi maste kopa nagot infor den

Hoppas jag kan beta av det mesta sa att jag kan borja nasta vecka stressfri. Nu ska jag lasa lite bloggar och fortranga den dar listan ett tag (off to a great start huh, hehe)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar