tisdag 23 oktober 2012

Happy Birthday Baby + Houses

Babys fodelsedag idag, happy brithday baby!!!! Im the luckiest girl to have you in my life, love you more than words can say! Tyvarr blir det dock en vanlig vardag idag for var del, men vi firade ju i lordags och pa lordag ska vi hem till Michaels styvpappa som har ordnat nagot da ocksa.

Imorse hade jag tankt att gora ett par arenden, ett nytt forsok att aka till DMV och fornya mitt korkort samt hamta upp mina skor och lite annat till brollopet som jag bestallde nar jag kopte klanningen. Jag misslyckades dock med bada uppgifter eftersom de aldrig svarade i telefon pa DMV (the lady hade sagt att jag skulle ringa innan jag kom nasta gang) och brollopsaffaren var stangd nar vi kom dit kl 10.07. Tydligen oppnade de klockan 11... Sa istallet akte vi forbi och kollade pa lite hus pa vagen hem. Det ar ratt vanligt i Texas att kopa helt nybyggda hus, sa vi akte forbi ett community byggt av KB homes och fick titta pa deras model homes. Sa fina, vi bada ville flytta in direkt, hehe. Dock har jag last lite daliga saker om KB homes pa internet, men jag vet inte om det ar for att folk som ar missnojda oftast hors mer an de som ar nojda eller om jag verkligen ska ta deras historier pa allvar. Ar det nagon av er som bor har i USA som vet nagot/har nagon erfarenhet med KB homes? Bilderna under ar tagna fran deras hemsida.





Na, jag langtar verkligen tills jag ar klar med skolan sa att jag antligen kan jobba och tjana riktiga pengar = ha rad med ett fint hus som detta! :) For bara $300 mer i mandaden an vad vi betalar i hyra for varan one bedroom apartment nu kan vi alltsa kopa och bo i ett helt nybyggt hus (med 4 sovrum, 2 badrum, 2 car garage, uteplats en och liten tomt) som ser ut som pa bilderna ovan (minus moblerna da saklart). Inte sa illa faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar