lördag 27 oktober 2012

Dagens arenden

Jag kom precis hem fran att hamtat upp skor och sash (band som man knyter runt midjan over brollopsklanningen, vet inte vad det heter pa svenska) fran David's Bridal, fiance's wedding band fran Zales, och kopte puder och primer pa Sephora da mitt varit slut i typ en vecka.









Julskyltningen i mallet borjade nog lite smatt redan for ungefar en manad sen, men nu hade de fatt upp mycket mer. Detta ar pa Macy's.

Antligen "bara" 62 degrees ute (lite under 20 grader), verkligen skont och luften kandes sa frisk, som en riktigt solig hostdag (jag kladde dock pa mig alldeles for varmt med tygjacka och scarf da jag velat haft pa mig det sa lange, haha).

Pavag mellan arendena

Den har bilden ar sakert ett ar gammal och skulle inte alls ha kommit
med i det har inlagget, men jag rakade jag klicka pa den ocksa, sa den fick stanna.
Vad fin han ar, min baby.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar