torsdag 11 oktober 2012

One Interview Down, One More to Go

Jag sitter pa skolbiblioteket nu, kom precis fran forsta anstallningsintervjun for idag. Det kandes som om den gick okej, men jag tycker alltid att det ar sa svart att avgora sjalv hur bra man gjort ifran sig. Aven om det kanns som att man hade asbra svar pa fragorna sa vet man ju aldrig riktigt vad de ar ute efter... Om tva timmar ar det dags for nasta, sa nu sitter jag pa biblan och pluggar lite. Tycker forresten att det ar valdigt smidigt att foretagen kommer till skolans Career Services office och haller intervjuerna dar, istallet for att vi studenter behover aka till deras location. Saklart kommer inte varje foretag i the Houston area dit, men i alla fall de som rekryterar direkt fran Sam Houston State.

Eftersom jag dagen till ara klatt upp mig i skjorta, finbyxor, kavaj och hela koret sa tankte jag ta ett kort lite snabbt med the web cam for  att visa. Det gick ju dock inte sa bra. Jag gav upp efter denna bild, haha. Vill aven klargora att mitt har inte sag ut sadar under intervjun (hoppas jag, höhö).


1 kommentar:

  1. Haha, jag har nog mest tur med mitt hostlov ;) Vi fick mandag-tisdag ledigt och eftersom jag bara ar i skolan pa tisdagar och torsdagar innebar det en hel vecka for mig :) Sen blir det torsdag-fredag vid Thanksgiving sa det blir en vecka dar med for mig. Skont!

    Hoppas det gick bra pa intervjuerna idag :D Och jag maste bara saga att de roda brollopsskorna var hur snygga som helst!!!

    SvaraRadera