söndag 21 oktober 2012

Sockervaddsdrink

Helgens höjdpunkt var definitivt igårkväll. Jag och Michael firade att han fyller år på tisdag och gick ut och åt och drack drinkar på TGIF. Jag kunde först inte bestämma mig för vad jag ville dricka eftersom de flesta drinkar på menyn verkade vara gjorda på någon tequila eller rom (avskyr smaken av båda), så servitrisen föreslog en sorts cosmopolitan med bland annat rosa sockervadd i. I brist på andra ideer beställde jag in en (som senare blev två) och den var faktiskt rikigt god. Inte alls så söt som jag trott och det var rätt coolt att se sockervadden smälta när de hällde på drinken över (lättroad, I know). Tror även att den innehöll vodka, tranbärsjuice och ananasjuice. Kunde inte hitta en bild på TGIF:s hemsida, men tog en från en blogg (som jag tror är tagen från deras hemsida).


Bild från http://thechroniclesofbeauty.blogspot.com
Wow, can't believe I'm posting about a drink, jag som typ aldrig dricker, haha, men är det min babys birthday så är det faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar