måndag 15 oktober 2012

School, School, School

Kom hem fran Business Law provet for ett tag sen, det kanns som om det gick battre an forvantat (trodde ju i och for sig att provet skulle vara skitsvart), men man vet ju aldrig. Det kanns som om jag skrivit ratt mycket om skolan pa sista tiden, men den har veckan har jag hur mycket plugg som helst, sa det ar i princip allt jag har i hjarnan just nu. Boring, I know. Well, brollopsplanering haller jag ju ocksa pa med saklart. Har lite nyheter och uppdateringar angande det, men det far bli ett eget inlagg senare i veckan.

Jag bestamde mig for att skippa att vara tutor imorn, sa med andra ord har jag ledigt imorn. Tyvarr har jag tva exams pa onsdag i Business Communications och Finance, sa sjalvklart kommer exakt hela dagen imorn ga at till att plugga for dom da jag inte hunnit det an pga min Business Law exam idag. Ja, jag kanner mig extremt bitter, hehe. Tillbaka till bockerna nu, har tva timmar tills Michael kommer hem fran jobbet runt midnatt, sen ar det definitivt dags for sangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar