tisdag 9 oktober 2012

DMV...

Idag var jag och Michael tvungna att aka till the DMV for att fornya vara kortkort. Eftersom jag ar internationell student maste jag fornya varje ar, och Michael for att hans var gammalt helt enkelt. Jag hade skjutit upp det i sakert en manad eftersom man ju aaaalltid far vanta otroligt laaaange pa att fa nagot gjort dar. Vi kom dit runt 8.30 och efter att (bara) ha vantat i tva timmar blev mitt nummer uppropat. The DMV lady holl pa med mina papper och dokument och tog foto och fingeravtryck i sakert 20 min for att sen saga att systemet for immigration ar nere och jag maste komma tillbaka en annan dag. Jahapp. Alltid lika kul att besoka DMV, hehe. Michael fick daremot bara vanta i en timme, btw.

Jag har inga lektioner idag men ska snart ivag och vara tutor i en timme och sen ikvall ar jag inbjuden till en pre-interview dinner med ett oljebolag som jag ska intervjuas for pa torsdag. Jag har inte fatt nagon information alls forutom tid och plats, sa jag vet inte alls hur formellt (heter det sa pa svenska?) det kommer bli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar