fredag 26 oktober 2012

Fredag :)

Kom precis hem fran jobbet. Fredagar ar enda dagen jag jobbar 8 timmar, men de brukar faktiskt ga ratt snabbt. Efter 12 ar det alltid jattelugnt eftersom det ar valdigt fa lektioner pa skolan da, sa da brukar jag passa pa att fa lite homework gjort. Idag har det varit "jattekallt" har i Texas, runt 10 grader och regn, och det fick mig att inse hur otroligt lite jag saknar det svenska hostrusket, hehe. Jag vet inte om jag borjar bli ovan vid kyla eller vad det ar, men mina tar ar isbitar. Jag menar, sa kallt ar val anda inte 10 grader (aven om mina jobbarkompisar tycker det)? Just ni sitter jag och vantar pa att Michael ska komma hem, sen ska vi aka och kolla in restaurangen som vi kanske ska anvanda for var brollopsmottagning. Hoppas vi gillar den, kanner att det skulle vara sa skont att en till grej pa "listan" ar avklarad/bokad. Trevlig fredag pa er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar