lördag 6 oktober 2012

Bröllopsklänningsångest innan jag ens börjat prova

Idag vaknade jag lite nervos faktiskt, tror det beror pa att jag ska ivag och prova brollopsklanningar for forsta gangen. Tank om ingen passar och alla ar asfula pa mig. Hjalllpp... Vad gor jag da liksom?? Gifter mig i en ful klanning? Skamt asido. Jag ar dock alltid noga med detaljer, nagon liten detalj pa ett plagg som ser fel ut sa tycker jag att det ar skitfult, och nu nar det kommer till brollopsklanningar kommer jag sakert vara annu varre. Nog for att butikspersonalen sakert ar vana vid bridezillas, men anda, jag vill ju inte vara en av dem... Jag har aven valt att ta med Michael, vilket ju inte ar sa jattetraditionellt men det bryr jag mig om, jag vill att han ska gilla klanningen ocksa (plus att han kommer se mig innan sjalva ceremonin pa brollopsdagen anda). Jag ringde dock till the bridal store igar och fragade om män ar tillatna i butiken (man vet ju aldrig i konservativa Texas, de kanske inte far vara pa samma stalle som kvinnor som byter om, lol) men det skulle inte vara nagra problem.

Jag har tid klockan 16, sa nu ska jag satta mig och plugga i nagra timmar samt skicka ivag lite information om mig sjalv till ett foretag, jag har namligen tva till jobbintervjuer nasta vecka!

3 kommentarer:

  1. Du kommer att bli fin som en prinsessa och du kommer att vara så fin på din bröllopsdag. :)
    Grattis till dina intervjuer och lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu! Går nog bra ska du se! Kommer ihåg när jag provade klänningar så kunde det vara nåt jag gillade men inte allt, likadant på en annan.. Då var det ju så bra att ha en där som hjälpte en för hon kunde gå iväg och hitta en klänning då som hade båda sakerna jag hade gillat...:)

    SvaraRadera
  3. Så roligt :) Det vore kul att se lite bilder (fast jag antar att du inte vill visa den du väljer dock)!

    SvaraRadera