måndag 17 december 2012

Ugh

Om dagens hojdpunkt var ett presentkort pa Starbucks sa var dagens varsta att jag fick kora de dryga 6 milen hem fran jobbet med en trasig (?) bil och hoppas pa att den inte skulle break down totalt. Typ en minut efter att jag kort pa motorvagen borjade det lata som om det var nagonting som skrapade i under bilen. Jag stannade och kollade men det var inget synbart som skrapade i marken = nanting fel inuti bilen. Klockan var lite efter 5 sa det borjade bli morkt och efter att man kort ut fran Huntsville (dar min skola/jobb ligger) sa ar det typ country side tills man kommer in i Houstonomradet ca 30 minuter senare. Jag kande verkligen inte for att vara stranded vid sidan av vagen mitt ute i ingenstans, speciellt eftersom Michael var pa jobbet inne i Houston nastan 2 timmars korning ifran mig. Sa, jag bestamde mig for att kora vidare pa motorvagen, med varningsblinkers pa, i 40 mph och hoppas pa det basta. Lite mer an en timme senare var en lagom uppstressad Henrietta hemma! Jag borjar dock bli mattligt trott pa att vara sa beroende av att ha en fungerande bil nar jag kanner att vi inte riktigt har rad att keep it in tip top shape...

Nu ska jag stressa ner med att lasa bloggar och kolla Teen Mom. Ha en trevlig kvall gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar