måndag 10 december 2012

2 Down, 3 More To Go

Tva finals avklarade idag. Jag vet att jag kommer fa ett A som slutbetyg i Business Communication, i Business Law antar jag att jag kommer fa B i slutbetyg. Att fa ett B har hittills alltid kants lite som ett misslyckande (knappt egentligen), men med tanke pa svarigehetsgraden av kursen och omstandigheterna (hann inte plugga alls till ett av proven) sa kanns det faktiskt helt okej. Nu ar det bara att ladda om och fokusera pa de final exams som jag har kvar. Tva pa onsdag och en pa torsdag. Jag hoppas att betygen sen kommer upp snabbt sa att jag kan soka CSN asap. Pengar nu ar valdigt valkommet, speciellt eftersom mitt CSN for den har terminen tog slut redan i oktober pga brollopet. Yikes...

1 kommentar:

  1. Hoppas att det går bra på dina resterande finals! Hur kommer det sig att du inte sökt csn för hela året? Det brukar jag försöka göra så jag slipper vänta tills betygen kommer upp.. Så spännande att ditt bröllop börjar närma sig! Hoppas vi får se lite bilder (:

    SvaraRadera