lördag 15 december 2012

Paket!!!

Forra veckan fick jag ett $25 presentkort pa Amazon.com. Forsta tanken var val att man inte kan fa sa mycket for $25 (ca 170kr), men jag tycker att jag lyckades ganska bra (fick dock lagga till $4 for shipping). En muffins-/cupcakeform, en brodform (som borde funka till sockerkaka, pound cakes etc ocksa), en bok och strossel. Pga av brollopet sa kommer vi inte ha rad med julklappar iar, men detta duger for mig. Nu blir det baka och lasa av pa lovet! :)
Syrran har lovat att vi ska baka cupcakes nar hon kommer hit, sa nu ar jag redo!
Boken handlar om WorldCom-skandalen och forfattaren ar den foredetta Vice President som berattar
om the fraud and white-collar crime (bedrageri/svindleri pa svenska??) som pagick inom foretaget.
Ska bli intressant att lasa om, speciellt som accounting major. 
Boken (som var begagnad men i nytt skick) var dessutom
signad och till "Mike". Vilket sammantraffande, hehe.
Strosslet var uppdelat i sex olika hostfarger enligt
forsljaren, men gront och rott passar ju aven till julen
sa det blir perfekt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar