tisdag 4 december 2012

Julkalenderslista, Dag 4

 Jag har borjat inse att jag inte kommer att hinna med alla inlagg i julkalenderslistan, speciellt med finals week nasta vecka, sa jag har bestamt mig for att kora pa de dagar jag kan och helt enkelt hoppa over de jag inte hinner. Tex, idag ar det den 4:e, sa da kor jag bara dag 4, aven fast jag inte hunnit gora 2 eller 3. Bra med egen blogg, da kan man hitta pa sina egna regler :)


4. Berätta om en person som du beundrar
Jag beundrar ratt manga personer, men for olika saker. Jag beundrar Michael for att han har varit/ar stark och smart nog att inte ha "tagit fel vag" i livet efter allt skit han har gatt igeom/blivit exposed to. Detta ar dock en lang historia helt for sig som jag i och for sig borde beratta, dock i ett annat inlagg. Jag beundrar min pappa for att han alltid vet allt om allting. Jag skojar inte. Anda upp till sista aret pa gymnasiet kunde jag fraga honom om hjalp i vilket amne som helst, och han kunde alltid ALLT utan att titta i nagon bok. Sjukt! Listan kan goras mycket langre, men det far racka eftersom jag har massa skolarbete att gora...

1 kommentar:

  1. Men vilken kul tanke ändå, även om det kan bli lite svårt att hinna med alla :) Som du säger så får man göra upp sina egna regler. Det gör jag hela tiden. I bloggen och i livet haha. Inte alltid uppskattat av Dave ;)

    Yes, han föddes i San Antonio men bodde bara där i 4 år så det är inte jättelänge men finns ju en hel del släkt där i alla fall. Vad roligt. Då förstår jag att ni hamnade där! :) Aldrig fel att ha familj nära ju.

    Peppermint mocchan är inte helt fel det kan jag hålla med om. Det finns otroligt mycket gott på de olika kaffeställena så man behöver ju inte vara orolig. Bästa i USA är ändå att man verkligen måste gå igenom typ 100 stadier för att få en kaffe!

    SvaraRadera