onsdag 12 december 2012

Stresspluggar infor final #4

Lite mer an tre timmar har jag pa mig, sen ar det dags for final nummer 4 som aven ar den andra for dagen. Jag har strategiskt satt mig pa golvet till vanster om datorn sa att jag kan na alla papper pa bordet, datorn, boken och andra papper pa golvet samt parmen som ligger pa soffan -utan att behova flytta pa mig alls, hehe. Den har finalen ar i business finance och den ar sa kallad cumulative. Det betyder att vi ikvall kommer att ha prov pa allt vi lart oss under hela terminen. Ibland slipper man undan den cumulativa biten och far bara ett ”vanligt” prov pa de sista kapitlen som final, men ibland maste man plugga in allt igen, det beror helt pa lararn. Jag med mitt daliga minne hatar cumulative finals men idag kanns det anda ratt okej eftersom vi far ta med oss ett helt A4 med egna anteckninar som hjalp under provet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar