tisdag 4 december 2012

Sammanfattning av dagen

Tankte bara skriva lite snabbt, har namnligen gjort i ordning en fetaostsallad och ska satta mig och kolla pa ett avsnitt av Grey's Anatomy som kvallsavkoppling. Dagen ar antligen over, sa skont, har langtat sen imorse, hehe.

Morgonen borjade med att jag motte upp en tjej i min klass for att jobba pa ett grupparbete i en av mina accountingkurser, blev klar runt 1pm, var tutor fran 2pm-5pm (fick bara en enda fraga, vilken jag inte lyckades svara pa orderntligt utan forvirrade nog the student annu mer, bra jobbat Henri) och sist men inte minst har vi varit och storhandlat ikvall i lite mer an fyra timmar. Jag har antligen lyckats fa in all mat i kyl/frys/skafferi och ska nu varva ner med lite Grey's efter att Michael har akt ivag till jobbet. Storhandling for en hel manad ar riktigt utmattande vill jag lova... ;) Gud vilket trakigt inlagg detta blev inser jag nu, jaja, hoppas ni inte somnat i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar