tisdag 11 december 2012

Det lonar sig att klaga...

Vart internet har varit ratt segt pa sista tiden, speciellt nar vi har haft tva datorer pa samtidigt, eller Netflix och en data pa samtidigt. Vi har tankt ringa Comcast och klaga ratt lange, men idag nar internetet pa en av datorerna inte funkade alls fick Michael nog. Sa, efter att ha ringt tre ganger (forsta gangen blev han bortkopplad av customer service och andra gangen put on hold i 45 minuter och la tillslut pa) savfick vi $100 insatta pa vart konto, manadsavgiften sankt med $10 och en gratis uppgradering till det absolut snabbaste internetet. Att klaga kan faktiskt lona sig i det har landet, men man maste oftast sta pa sig och ibland be att fa prata med the manager/supervisor etc. Jattekul inlagg. Hoppas jag inte later som varsta klagokarringen, men betalar man mer an $100 i manaden for en tjanst sa tycker jag faktiskt att det ska funka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar