lördag 26 januari 2013

Trött och utelåst

The little baby/devil woke me up about seven times inatt, och jag fick ta ut honom tre ganger for att ga pa toa under nattens gang. En av gangerna jag tog ut honom var precis innan Michael akte till jobbet runt halv 7 pa morgonen. Jag brukar aldrig lasa ytterdorren nar jag bara ska rasta Rhino lite snabbt, men Michael akte till jobbet medan vi fortfarande var ute och av ren vana laste han dorren och akte ivag efter vi sagt hej da ute pa garden. Val uppe vid ytterdorren ungefar 5 minuter senare (utan mobil eller nycklar och i t-shirt och mjukisar) inser jag att jag ar utelast. Paniiiik! Som tur ar finns det en bensinstation pa andra sidan gatan sa jag gick/sprang dit och fick lana kassorskans mobil sa att Michael kunde komma tillbaka och slappa in oss. San tur att bensinstationen ligger dar den ligger, annars vet jag inte vem jag skulle ha lanat telefon av, det ar ju inte sa manga vakna 6:30 en lordagmorgon, och ska man ta sig nagon annanstans maste man aka bil. 

Jag kopte en leksak till Rhino som piper nar man klammer pa den. Han alskar den, dock insag jag efter att ha tagit nagra bilder att den ser ut som en amerikansk tampong! Oh well, whatever works :)

1 kommentar:

  1. I Like the toys :) Jobbigt att du blev utelast.

    Svar:
    Jag forstor dig. Som svar till att bli rumsrent sa ar det svart. Manga turer utomhus i jamna mellanrum. Jag trodde att jag skulle ga galen for min hund berattar inte nar hon behover ga. (det gor hon forfarande inte) Vi testade en bjallerklockan som hon kunde ringa nar hon ville ut men det funkade inte for oss. Hundarna forstor till slut. Godis och glada tillrop nar dom gor sina behov utomhus. Framfor allt bra rengorningsmedel for mattorna inomhus. Vi tog alltid ut hunden aven om hon kissade inomhus for att hon skulle veta vart hon bor kissa.

    SvaraRadera