söndag 13 januari 2013

Liten recap av de senaste veckorna

Jag har ju haft besok har bestaende av min familj sen den 22:a december, sa det har inte blivit sa mycket bloggande for min del. Igar akte dock min syster hem, sa nu ar vardagen tillbaka igen. Pa onsdag borjar skolan och det blir jobb hela veckan. Jag var ratt dalig pa att ta bilder nu under "lovet", men har kommer nagra i alla fall:

Jag och syrran bara nagra minuter innan jag ska walk down the isle
Antligen fick jag ha pa mig min vigselring
som vi kopte for sakert ett ar sen!

Inte sa bra bild men vi spelade laser tag och bowlade en kvall. Michael, Ceecee,
Poppa, Alexis (som knappt syns i bakgrunden), Meechy, jag och Fredrika.
Btw, jag vann high score i vary lag andra gangen vi spelade!!
Pappa, Alexis, mamma och jag vid var pool
Fick en chokladleverans fran Sverige, sjalvklart uppaten under en kvall

Jag, Michael och syrran gick och sag Texas Chainsaw Massacre 3D pa bio
Jag och syrran bakade kanelbullar. Det var faktiskt min forsta gang (om man inte raknar gangerna
nar jag var liten och "hjalpte" mamma), men gud vad latt och snabbt det gick, och saaa gott!

Nu ska projektet "Adjustment of Status" paborjas sa att jag forhoppningsvis kan fa ett
Green Card och bli en permanent resident och antligen kan skaffa ett riktigt
jobb, social security card, korkort etc och inte kanna att jag lever i detta land
pa nader. 
Igar efter att vi lamnat av Fredrika pa flygplatsen stannade
Michael och jag och kopte jattegod barbeque till middag. Det var ett
typiskt Texasstalle med football pa TV:n, serverade endast BBQ,
langbord, och bade Texas- och Amerikanska flaggor i taket.

2 kommentarer:

  1. Härligt med besök från Sverige så länge! och vilken fin vigselring :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina ringar! Vi har väldigt liknande både förlovningsring och vigselring, dock har jag mina ringar omvänt..

    SvaraRadera