fredag 25 januari 2013

Happy Fredag :)

Nu har det blivit lite glest mellan uppdateringarna, men jag har haft fullt upp. Valpen tar jattemycket tid, sa mycket att i jag i forrgar hade en meltdown, var helt gratfardig, exhausted och stressad eftersom jag inte fatt natt gjort alls kandes det som (annat an ta hand om Rhino). Nu kanns det lite battre, och att jag med mitt nya schema ar ledig pa fredagar gor ju inte saken varre direkt! Skolan har kort igang ocksa och det kanns som om jag redan halkat lite efter da jag inte kunnat lagga ner mycket tid alls pa att plugga. Jag ska forsoka komma ikapp i helgen.

Idag ar det som sagt fredag och bade jag och Michael ar lediga. Jag har pluggat nu pa morgonen/formiddagen, sen har vi tankt att ta Rhino till en park har i narheten. Ikvall blir det nog lite drinkar, jag har lagt mina frozen daiquiry pouches i frysen sa att de ska bli "klara" tills ikvall. Har nu testat dem forresten? Jattesmarta tycker jag, sma pasar med fardigblandade drinkar i som man kan kopa lite overallt (Walmart, mataffaren, the liquor store). Nar man kommer hem lagger man in dem in frysen och efter nagra timmar ar de klara att klamma ut i ett glas. Jag tycker om att dricka drinkar men ar inte sa bra pa att blanda sjalv, sa de ar perfekta for mig, haha. Speciellt har i Texas dar det ar sa varmt ar det skont med nagot fruset!


3 kommentarer:

  1. Å sådana vill jag prova. Daiquiri -mums! Lycka till med studierna i helgen!

    SvaraRadera
  2. Vad sot RHno ar! Men hallerm ed om att det ar ett heltidsjobb! Nar min hund var valp sa vart jag uppe hur manga ganger som helst under natten, och jag bodde pa tredje vaningen! Men det ar sa mysigt med djur! Grattis till brollopet forresten om jag inte har sagt det, ni var jattefina! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Wow, de där har jag aldrig sett..måste prövas när flytten väl går till USA.

    SvaraRadera