lördag 19 januari 2013

May I Introduce...

... our newest member of the Hawkins family: Rhino! Igar blev vi med hund, narmare bestamt en sex veckor gammal liten yorkie puppy. Vi bestamde oss for att kopa en ifran en uppfodare istallet for djuraffaren, speciellt efter kommentarerna jag fatt efter det att jag postade ett inlagg for ratt langesen angaende eventuellt hundkop (tack for informationen, ni som upplyste mig om att valpar i djuraffaren oftast kommer ifran puppy mills!). Isn't he adorable?




8 kommentarer:

  1. Awwww mitt hjärta smälter :) Guud vad go!
    Vi har också kikat på hund och jag ville gärna ha antigen en basset eller yorkie, men Ken vill gärna ha en Vizsla..får se vad det blir.

    SvaraRadera
  2. Åh, så gullig!! Härligt att höra att ni bestämde er för att köpa av en uppfödare istället :) Lycka till med valpen!!

    SvaraRadera
  3. grattis till vovven!! mina föräldrar hade en yorkshireterrier förut och de är superhärliga. lycka till med allt.

    SvaraRadera
  4. Gud vad söt!

    Marie
    www.mls73.wordpress.com

    SvaraRadera