fredag 4 januari 2013

Nyarslista


Snodde en nyarslista fran Mariah:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gifte mig!

Har du några nyårslöften?
Nej, inga loften men nagra mal for 2013 har jag satt upp (se tidigare inlagg).

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?Nej, dock ar det flera som kommer att bli det 2013 :)

Vilka länder besökte du?
Sverige och Mexiko.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat over saker som jag anda inte kan paverka.

Bästa minnet från 2012?Kryssningen till Mexiko och brollopet. Lattnaden over att sommarkurserna var over var ocksa riktigt skon.

Bästa köpet?
TV:n i sovrummet var det lyxigaste kopet. Att ligga i sangen och kolla pa TV ar sa himla skont. Tror att jag uppskattar det sa pass mycket eftersom jag aldrig haft en riktig TV i mitt sovrum/rum. Bilarna var dock de viktigaste kopen.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Skolavgift och rakningar. Kul va?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Saklart en massa saker, men pa kryssningen nar jag insag hur mycket Michael enjoyed it.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare for att det har varit svarare an vad jag trodde att kanna mig hemma har i Texas. Gladare for att jag har en man som forsoker gora allt for att gora mig glad.

Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy och Teen Mom/Teen Mom 2.

Är det något du saknat 2012 som du vill ha år 2013?Ett valbetalt (las: ej minimum wage) jobb.

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Att antligen fa satta igang immigrationsprocessen, graduation, mojligheten att skaffa mig ett "riktigt" jobb i och med att fa ett green card, att sluta stressa over skitgrejer och att forsoka se allt mer positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar