söndag 20 januari 2013

Nytt heltidsjobb?

Att ha en liten valp som inte ar rumsren annu ar verkligen ett heltidsjobb i sig! Vi fick knappt nagon somn inatt eftersom vi bestamt att Rhino skulle fa sova i sin crate, det ville han dock inte och grinade/skrek/gnydde konstant till och fran tills klockan fyra nar vi fick nog. Jag tog ut honom och sen fick han sova pa sin sang resten av mogonen, vilket gick helt okej eftersom jag tog ut honom med jamna mellanrum (typ 90 min intervaller). Michael var dock tvungen att aka till jobbet klockan 6 imorse och var riktigt trott, stackarn.

Nu ska jag forsoka fa lite homework gjort, jag tar tva onlinekurser den har terminen och jag kanner verkligen hur latt det ar att halka efter, speciellt nar man ar sa omotiverad som jag ar just nu... 

1 kommentar:

  1. Det blir battre! Jag spenderade dom forsta natterna pa golvet med en hand i buren. Nagon gang under den tredje natten sa kunde jag smyga in i sangen utan att hunden vaknade :)

    Vilken sot hund!

    SvaraRadera