onsdag 9 januari 2013

Slut pa ledigheten...

Det har inte blivit sa manga uppdateringar har pa senaste tiden, men jag lovar att battra mig nar vardagsrutinerna ar igang igen. Jag borjade jobba igen i mandags efter tva (!!!) veckors ledighet och nasta onsdag borjar skolan igen. Min syster ar dock fortfarande har tills pa lordag sa lite kul ska vi nog hinna med innan allvaret borjar igen...

Imorgon, den 9:e januari, har jag och Michael varit tillsammans i tva ar. Mitt liv och framtid har verkligen forandrats efter det att vi traffats, och hade nagon berattat for mig att jag skulle vara dar jag ar idag for tva ar sedan hade jag varit valdigt skeptisk.. Jag hade val aldrig for mitt liv trott att jag skulle vara gift med varldens basta man och bo i Texas, but hey, here I am and couldn't be happier! :)

I sondags var jag, Michael och syrran pa bio och sag Texas Chainsaw Massacre 3D. Jag gillar inte skrackfilmer i storsta allmanhet eftersom de alltid ar sa forutsagbara och med karaktarer som gor de mest korkade saker (typ foljer ett blodspar ner i en kallare helt ensam). Den har filmen var val inte direkt ett undantag, men helt okej med 3D effekterna och ett lite oforutsagbart slut.

3D-glasogon pa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar