tisdag 1 januari 2013

Happy New Year!!!

Gott nytt år! Hoppas ni firade in det nya året på ett bra sätt! Vi var hemma hos oss tillsammans med min syster och Michaels två brorsor med pizza och wings och hemmagjorda drinking games. Lagom och kul. 

Innan killarna kom

Borsa #1, jag, Michael, min syster och brorsa #2.
Hittar ni min censur? Hehe.


Jag avlade inga nyårslöften, istället satte jag upp mål för 2013:
  • Ta min bachelor i accounting (är ju nästan klar så det borde inte vara några problem)
  • Ge mig in i immigrationsprocessen och förhoppningsvis även "bli klar" med den och därmed become a permanent citizen in the United States
  • Skaffa mig ett riktigt och bättre betalt jobb när jag fått min arbetstillstånd
  • INTE STRESSA SÅ MYCKET!! Speciellt inte över sånt som ändå kommer lösa sig i slutändan eller sånt som man ändå inte har någon kontroll över
  • Att constantly strive towards becoming a better person in general and a better wife for my husband 
  • Att skaffa en hund (det är väl kanske mer än önskan än ett mål, haha)
  • Lägga undan pengar för kommande husköp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar