lördag 26 maj 2012

Yesterday

Gårdagen var verkligen hur skön som helst, vi var båda lediga och ute var det 32 grader. Efter frukost hemma började vi dagen med att besöka Michaels brorsas grav och åkte sen vidare till hans släkting för en haircut till Michael.  Efter det var klockan runt fyra och vi åkte till gallerian här vid oss för att äntligen få lite shopping gjord (var hur längesen som helst sen sist). Jag fick med mig en långklänning och två par skor och Michael  hittade massor av kläder. Killar alltså... Dom har så mycket lättare att hitta kläder. Han provade typ 10 plagg och 9 av dem passade. Jag provade också 10 plagg, varav ett passade... Oh, well, jag är nöjd med min klänning i alla fall.

Idag tror jag vi ska till stranden. Det blir första gången för mig här i Texas i sånna fall.

2 kommentarer: