tisdag 15 maj 2012

Ledig Dag

Idag har jag varit ledig från jobbet och Michael har vart hemma också då han jobbar natt inatt. Det är rätt sjukt egentligen, men vi har typ haft en enda HEL ledig dag tillsammans sen januari (!) pga att vi har så olika scheman. När jag är hemma på kvällar och helger jobbar han och när han är hemma är jag i skolan eller på jobbet osv. Så även fast vi inte gjorde något speciellt idag så var det skönt att bara kunna vara tillsammans utan att någon av oss var tvungen att dra efter typ tre timmar eller att det var så sent att vi bara var aströtta.
Vi slöade lite hemma först, sen åkte vi och fixade mina naglar, besiktigade min bil (den gick igenom, yay) och sen åkte vi till en park vid en sjö här i the Woodlands och bara promenerade omkring och pratade om framtiden och kollade in alla lyxhus/mansions i området. Helt sjukt vad fina dom var.

Imorn blir det jobb och städning av lägenheten!


Nya naglarna. Bilden är inte så bra, det är även glitter i det röda
men det syns inte här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar