fredag 4 maj 2012

:)

Tycker om min förlovningsring så mycket. Jag ville ha en enkel som passar till allt (kan ju vara bra eftersom jag ska ha den hela livet), en sten som inte är för stor och inte för liten, inte för kantig och inte för rund - och det fick jag (thanks babe!). Helt perfekt alltså :) Jag har en vigselsring också, men eftersom jag är så otroligt skrockfull vill jag inte visa den innan bröllopet. Michael har dock ingen än, men det har vi ju tid på oss att ordna. Jag försökte att ta en bild på ringen, men det blev inte så jättebra. Tycker att det oftast är svårt att ta bra bilder på sånt som blänker eller skimrar, men men... För övrigt har jag min fredags t-shirt på mig idag som ni kanske kan se i bakgrunden. Eftersom skolans färger är orange och blå så är det tradition att ha på sig något orange varje fredag på campus.


Bilden är spegelvänd. Det är min vänstra hand, inte högra :)

1 kommentar:

  1. Den är superfin! Lik min, jag har också vitt guld dessutom.. Hur går bröllopsplanerna? Tycker också det är himla roligt att läsa om andra svenskar i USA! Och extra kul är det att läsa om bröllopsplaner :) hur lärde ni känna varandra?

    SvaraRadera