måndag 21 maj 2012

Poolhäng

Imorse innan Michael var tvungen att åka till jobbet passade vi på att hänga vid poolen ett tag. Även fast det varit runt 30 grader här nu i säkert en månad så var det första gången vi gick till poolen i år. Måste verkligen se till att gå oftare, speciellt när man har lyxen att ha en sån här pool precis utanför ytterdörren. Eftersom det var måndag och mitt på dagen var vi helt själva, skönt.







Ena sidan av poolen 



DESPERATELY in need of a tan 

Som ni kan se så har jag inte solat sen förra året, och eftersom vi kanske tänkte åka jet ski nästa helg så ville jag försöka få lite grundfärg i alla fall. Vet dock inte om jag lyckades med det. Oh, well...

5 kommentarer:

  1. Ser riktigt skönt ut!! Är glad över att värmen äntligen kommit till Sverige också :)

    SvaraRadera
  2. Ja, hur skönt som helst. Pool och värme är man ju inte bortskämd med som svensk ;) Härligt, se till att njuta. Hoppas det håller i sig :)

    SvaraRadera
  3. Ser SA herligt ut! Jag e jettebitter som sitter instengd pa jobbet hela veckan.. Strandbrollop alltsa, Hawaii har ju en del strender :p Vi har faktiskt redan haft ett brollop och det hade vi pa North Shore pa Oahu i solnedgangen men de e en del som inte vet om att vi redan e gifta..

    SvaraRadera
  4. Ahh, vad harligt med pool!! Njut lite at mig ocksa ar du snall...:P

    Haha, ja visst ar det lite komiskt. Yes, har bott i CT hela tiden. Var au-pair i grannstaden, 10min harifran. Nar jag kom tillbaka for att plugga kandes det precis som att komma hem igen, kande ju till omradet, hade mina kompisar och mitt liv har... Haha, ingen fara, fraga pa du bara! :) Green card processen tog 3man fran att vi skickat in alla papers till att jag hade mitt kort i handen. Sa det gick undan... kandes dock som en evighet...haha. Svart det dar med att veta vart man kommer ta vagen... Vi har lite olika alternativ, pratat om North Carolina, Sverige, och Chile... men ar nog stor chance att vi blir kvar har med. Som sagt, det ar svart det dar... Kanns som Sverige ar bra att bo i om vi ska skaffa familj, inte for att vi behover bo dar forever.. men i borjan iallefall. Men som sagt, vi far se vad som hander och vart vi tar vagen... vi ar ratt oppna for olika alternativ. Time will tell. Men ar din fastman villig att flytta till sverige i framtiden? Kan han nan svenska?? Haha, nu kommer jag och mina fragor har...:P

    SvaraRadera