måndag 28 maj 2012

Dresses

Min kära syster ville se klänningen jag köpte i fredags (den randiga). Tror även jag glömde nämna att det blev en till klänning i lördags från Forever 21...










Vet inte riktigt hur jag känner för "repet" som tillhörde den randiga klännigen. Känns lite som om jag är en båt som ska lägga till med det på lol, så det kan hända att jag byter ut det mot ett flätat skärp eller nåt. På den andra bilden sticker även sandalerna jag köpte fram. Den ljusa klänningen tyckte jag var asfin, men den är rätt genomskinlig över rumpan plus att det känns som att den kan blåsa upp jättelätt därfram, så jag ska försöka hitta några korta shorts att ha under som inte syns, just in case. Annars är det bara ett par somriga wedges som fattas!

2 kommentarer:

  1. Ja va fina dom är!! Och du överdriver en aning med repet, tyckte det såg bra ut ändå. Har du bestämt hur du ska göra med håret förresten? Ska du göra ombre-grejen?

    SvaraRadera
  2. Tack så micket :) Haha, nej men det känns som ett riktigt hårt rep, det är därför. Typ zipline-linan fast smalare... Alltså jag kan inte bestämma mig. Vad tycker du?? Advice plz liksom

    SvaraRadera