fredag 1 juni 2012

Update

Igår började ju sommarkurserna, så nu blir det inte så mycket ledigt längre... Första delen av sommaren tar jag Intermediate Accounting I och Business Law (online) och andra delen av sommaren Intermediate Accounting II och Business Communication. Det sägs tydligen att det är under Intermediate Accouting kurserna man får reda på om man gillar/passar för accounting eftersom de är mycket svårare än de två introduktionskurserna jag tagit hittills. Får hoppas det går bra för mig...

Jag beställde boken online till accountingkursen och har väntat hela veckan på att den ska komma eftersom skolan redan börjat. Nu hade de tydligen varit här och knackat på idag när ingen av oss varit hemma, så nu har jag alternativen att vänta på att de ska komma igen (stod dock inte när) eller åka och hämta paketet själv på deras kontor mellan 5.30 - 9.30 imorgon. Eftersom min bil har en skruv i ena däcket vill jag inte köra den och få punka så det får bli till att ta Michaels bil till posten kl 5.30 imorn innan han åker till jobbet kl 6. Vad gör man inte för en lärobok (eh)?


2 kommentarer:

  1. Haha det där med skolboksångest känner jag igen. Min skola har nån grej där man kan hyra böckerna för terminen vlket jag ibland kör på eller så köper jag dem till mn tablet vilket också funkar förvänansvärt bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att jag kommer lägga upp MASSOR med bilder! Jag kommer från Stockholm men bröllopet sker i gryts skärgård i Östergötland då min familj har öar där. Var kommer du ifrån? Sant, de e verkligen fruktansvärt dyrt med skolböcker speciellt som de kommer med nya jäkla versioner konstant..

    SvaraRadera