onsdag 27 juni 2012

Bath and Body Works



De har kom Michael hem med till mig igar (thanks baby), man ser det nog inte pa bilden men det ar min favoritlukt Cucumber and Melon. Tre flaskor shower gel och tre flaskor body lotion sa nu kommer jag lukta gott (forhoppningsvis, hoho). Kan behovas nu nar det ar sa varmt ute. Idag var det heat warning och ska tydligen bli 108 F i eftermiddag (42 C) och pga att det alltid ar sa fuktigt har i Houston kanns det alltid att par grader varmare an vad det egentligen ar. Skont att jag ar ledig fran bade jobb och skola idag och inte behover ga ut alls!

3 kommentarer:

  1. Naw vad gulligt! Fy, det låter helt fruktansvärt varmt, vet inte om jag skulle palla det.. Jag klagar på Hawaii när det är typ 30 grader..

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. haha slant på tangentbordet :)
      bath&body works ska det ju stå..ooppps.

      Radera