torsdag 28 juni 2012

Exhausted

Ar sa himla slut, bade mentalt och fysiskt. Idag hade jag min Intermediate Accounting 1 final sa det blev stenhart plugg hela dagen igar, sent igar kvall och upp tidigt imorse igen for att fortsatta. Eftersom det bara var en fyra veckors kurs (normal termin tror jag ar 16-17 veckor) sa har det varit jatteintensivt fran forsta dagen och jag tror jag ar trott pga det ocksa. Jag behovde fa 80% ratt pa provet idag for att fa A i betyg sa nu sitter jag och vantar pa att betyget ska laggas upp online sa jag kan se vad jag fick.

Fran det ena till det andra sa haller jag pa att koka agg just nu. Sa himla sjukt (och lite pinsamt ocksa) att jag aldrig gjort det forut! Jag var tvungen att lasa instruktionerna i min kokbok!! Jag lagar mat varje dag, sa det ar inte det att jag inte kan, men jag antar att det aldrig har blivit av bara. Vi har till och med nastan alltid agg i kylskapet for jag brukar bland annat laga scrambled eggs till frukost pa helgerna. Aja, det var ju inte direkt svara instruktioner sa jag far hoppas att det gar bra, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar