fredag 22 juni 2012

Planer infor helgen

Imorn blir det plugg pa formiddagen och sen forhoppningsvis en tur till H&M pa eftermiddagen. Det har precis oppnat en butik har i the Houston area och jag ar huuuur glad som helst. Jag har ju inte varit pa H&M pa nastan ett ar!!! Tidigare har den narmsta butiken varit i Dallas tror jag (typ 5 timmar harifran) sa det har aldrig blivit av att vi tagit oss dit, men imorn sa :)

Pa sondag har jag en overraskning planerad for Michael innan han aker till jobbet, sa det ska bli kul ocksa. Far skriva om det senare, vill ju inte riskera att han laser har vad vi ska gora hehe.

Glad midsommar kanske man ska saga ocksa. Jag firade inte alls. Jag har lite sill i kylen sen ett IKEA-besok for langesen men glomde helt bort att ata den (plus att vi inte hade nan potatis eller graddfil hemma heller) sa det blev inget med det. Aja, det far bli nasta ar eller nat!

1 kommentar:

  1. Haha, jaa... sag att jag hade fatt typ 4-5 av samma kommentar strax efter varann dar..:P tydligen sa hade det markerats som spam dock... kanske var darfor det inte kom fram?!

    Forsar att ni maste vanta till efter sverige... med det ar ju inte lange till augusti nu...;) Ahh, vad jag langrat dit!!! :)

    Kul med H&M...:) Hur langt har ni till narmsta IKEA? Det tar ca 50min med tag in till city... lite snabbare om man kor depending on trafiken...:P Du far ta igen dubbelt upp da nasta midsommar eftersom det inte blev nat iar...;)Ska bli kul att hora vad du har for overraskning pa gang..:) Hope you have a good weekend! :)

    SvaraRadera