tisdag 12 juni 2012

Suck

Kommer hem till ett strömavbrott. Jag hade planerat att laga mat, tvätta och plugga ikväll innan det blir försent så jag får hoppas att strömmen kommer tillbaka snart. En thunderstorm har precis dragit förbi så jag antar att det är därför, vi får strömavbrott rätt ofta när det är oväder. Som tur var hade jag lite batteri kvar på datan så att jag har nåt att göra tills Michael kommer hem. Skulle iofs vara rätt skönt om jag inte kan laga mat ikväll så att vi "måste" åka och köpa mat på Jack in the Box eller Subway eller nåt :) Men sen måste ju strömmen definitivt vara tillbaka tills klockan 9 ikväll för då är det första avsnittet på sista säsongen av Teen Mom. Min favvoserie typ haha.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Hittade hit genom min kompis Johannas blogg (loppansworld) och tankte skriva ett litet hej! Brukade vara roommates med Johanna innan hon gifte sig! Har ocksa varit har precis som du, forst som aupair, sen pa college och tog precis min bachelors degree denna varen fran University of Connecticut.

    Hur trivs du i Texas?

    Kramar!
    Susann

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja jag var har som aupair forst, det var sa jag traffade Johanna :) Nu ska jag jobba ett ar nar jag ar klar med min bachelors, har sokt jobb dar jag hade mitt internship men ar ocksa certified paralegal sa ett jobb inom det hade varit valdigt tacksamt :) Planerar att stanna, vi far val se hur det gar :) Har lite tid fortfarande pa mig att se hur saker och ting ter sig! Hur lange har du varit tillsammans med din fiance? Ni ar valdigt sota ihop :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej precis, haller med dig till fullo! :) Who know, nasta gang du far ga pa brollop kanske ar ditt eget? ;) Var lite forvanad dock for de hade ingen wedding cake..:P trodde jag var en stor grej har... oh well.

    Hoppas ni inte var utan stom allt for lange da... lat dessutom valdigt jobbigt att ni "var tvugna" att aka ut och ata da... haha! :)

    SvaraRadera