lördag 23 februari 2013

Thanks Hubby!!

Thanks hubby for finding my lost debit card, det lag langst bak i garderoben. Michael har en dold talang, namligen att hitta borttappade debit/credit cards. Detta var alltsa inte forsta gangen. Det hander med jamna mellanrum att han inte kan hitta sitt debit eller credit card och nar jag klagar och sager nat i stil med "You lost your card again?!" svarar han alltid med "I never lose my card, I just misplace it". En gang hade han tappat bort sitt kreditkort nar han varit och tankat, och efter att ha letat igenom hela lagenheten och bilen utan resultat sager han att han tror att han vet var det ar och kor ivag med bilen. En kvart senare kommer han tillbaka med kortet i handen och det visar sig att han hittat det i diket langs vagen till macken. Eh, hur han hade "misplaced it" dar och hur han ens visste var det lag har jag ingen aning om (dikena har ar typ en meter djupa och valdigt breda), men hittade kortet gjorde han!

4 kommentarer:

  1. Skönt! Jag hoppas på att er ansökan kommer fram snart också! Min kompis ansökte i november (tror jag) och deras ansökan har gått väldigt snabbt så jag hoppas att ni också får en smidig process och att det går igenom lagom tills du är klar med skolan!

    SvaraRadera
  2. Smart sagt av din man :) Och det där diket, haha...

    SvaraRadera
  3. Alltså, vad är det där för trollerikonster?! Han kan ju få jobb hos mig :D

    SvaraRadera
  4. Skönt att det kom till sin rätta! :) Det är så jobbigt att spärra och invänta ett nytt!

    SvaraRadera