torsdag 7 februari 2013

Thank you baby!

Jag kom precis hem efter att ha haft lektioner och jobbat bokstavligt talat hela dagen och guess what, HELA lagenheten var superstadad!! THANKS BABY!! Nar jag pratade med Michael mellan jobbet och skolan namnde han att han hade stadat lite, men jag tog det med en nypa salt med tanke pa att han for tva mander sen inte ens visste att vi hade en dammsugare. Vi har bott i lagenheten i ett och ett halvt ar och kopte den precis nar vi flyttade in... Med andra ord, han ar inte den i huset som stadar utan mer den som stokar till (enligt nagging wife, hehe). Fatta chocken att komma hem till ett skinande rent hem med till och med soffoverdraget (hur sager man couch cover pa svenska?) var tvattat!! Dock maste det varit jobbigt for han lag och sov med tv:n pa hogsta volym nar jag kom hem...

Nu ska jag antingen a) kolla pa en av mina online lectures for en av mina onlinekurser eller b) lasa bloggar och sen satta pa netflix och kolla Army Wives (ny favvoserie btw). Med tanke pa att jag akte till jobbet klockan 7 imorse och inte kom hem fran min sista lektion forran 9 pa kvallen tror jag det lutar mot det sistnamnda!

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt! Vilken toppenman du har :)

    Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Men åh, kan inte din make kontakta min? Det spelar ingen roll hur många gånger jag städar vardagsrummet, hans skräp är ändå överalllt.. Okej, i nuläget är min ena garderob utslängd över hela golvet och mitt rum är totalt kaos men oftast är jag faktiskt mer ordningsam än han..

    SvaraRadera