onsdag 27 februari 2013

Snabb Update: YAYY!!

Maste bara uppdatera lite snabbt. Mitt green card application package skulle ha blivit delivered forra mandagen, men icke. Efter att ha vantat snallt i nagra dagar och sen brakat med USPS och terroriserat dem tva dagar i rad (sa irriterande foretag, man far olika information beroende pa vem man pratar med varenda gang) sa fick jag 4 SMS och 4 email fran USCIS igar klockan 23 om att min application kommit fram. Skum tid att fa meddelanden fran en govermental agency pa, but who cares, jag var sa lattad da jag redan borjat tanka i banorna att behova skicka in en ny ansokan. 

3 kommentarer:

  1. Men ahh vad skont att du vet att de ANTLIGEN kommit fram!! Efter mycket om och men... men still! Just nar det galler sanna har viktiga saker vill man att allt ska ga som planerat och helst sa snabbt som mojligt...;) Hoppas det gar lite smidigare from now on!

    SvaraRadera
  2. Yay! Da e de paborja den langa ventan da :p

    SvaraRadera