torsdag 21 februari 2013

Dagens stressmoment

1. Min green card ansokan har fortfarande inte kommit fram. Det star pa postens hemsida att de forsokt leverera I mandags men att ingen var dar for at skriva pa. Skit. Skulle inte valt att skicka certified utan bara vanligt...
2. Mitt debit card ar borta. Sist jag hade det var I tisdags kvall nar jag kopte godis pa macken. Ugh.
3. Jag har sa otroligt mycket att plugga nu att min tredagars helg I princip inte kommer besta av nagot annat an just plugg om jag vill klara mig igenom dessa kurser med hyfsade betyg. Piss piss piss.

Saja, nu kanns det iaf lite battre efter att fa ha klagat!

3 kommentarer:

  1. Usch usch usch. Det känns säkert bättre efter helgen, när plugg är avklarat, gc-ansökan har kommit fram och när debit kortet är utbytt.

    SvaraRadera
  2. Usch usch usch men jag tror ändå certified mail är bäst.. Det konstiga är att vi skickade vårt genom certified mail och det kom fram i månadags som va röd dag.. weird.. Hoppas du får mycket plugg gjort och att du i alla fall får nån liten paus.. Hoppas du hittar debit cardet eller att de i alla fall snabbt skickar ett nytt.. Sån ångest att tappa bort såna saker :(

    SvaraRadera
  3. Men fy..obehaglig känsla när man inte hittar kreditkorten..usch!! Tråkigt att höra om USCIS..what can I say more than..I know the feeling!! Men sitter i en mycket bättre sits än vad vi gör, så ni lär så det snart. :)

    SvaraRadera