söndag 17 februari 2013

Plugghelg

Helgen har for min del agnats mest at att plugga och det har kants ratt segt. Jag trodde (mer onsketankande kanske) att sondagen skulle bli hyfsat fri fran plugg men har istallet fatt sitta hela dagen  och kvallen med managerial economics och cost accounting... Jag lyckades precis ta mig ut for forsta gangen idag runt nio-tiden for att ga till macken och kopa lite godis, men det ar den enda kontakten jag haft med omvarlden idag (forutom lite skype med mamma och sms:ande med Linea). Jag onskar att de kommande tre veckorna kan snabbspolas sa att spring break kunde vara har redan. Inte for att jag ska gora nagot speciellt (sa roligt ska vi inte ha det, jag ska jobba), men just nu kanns tanken pa att "bara" fa jobba i en hel vecka riktigt skon! Igarkvall tog jag dock en liten paus och bara slappade med Michael. Vi borjade kolla pa "Django" och den var valdigt bra. Jag hade inte forvantat mig att den faktiskt skulle ha roliga scener ocksa, utan trodde mer att den skulle vara superserios rakt igen. Vi somnade dock i mitten av filmen sa vi ska kolla klart ikvall. Sorry for ett valdigt trist inlagg, men tyvarr har helgen inte varit mer intressant for min del ;)

1 kommentar:

  1. Jag forstar dig! Det ar sa tungt vissa perioder! Jag hoppas att det gar fort.

    Hur gar det med lilla valpen? Gar traningen battre?

    SvaraRadera