lördag 9 februari 2013

Going Natural

I ungefar ett ars tid har jag haft gelnaglar, men igar bestamde jag mig for att ta en paus da mina riktiga naglar anda kan bli hyfsat langa. Mina riktiga naglar har dock blivit valdigt tunna efter att ha haft fake-naglar ovanpa sa jag maste vara lite forsiktig nu sa att de inte gar av (kanner jag mig ratt kommer sakert minst en av dem ga av inom loppet av en vecka, hehe). Jag valde att gora Shellac istallet for "bara" vanligt nagellack, da det sitter kvar langre.


Jag tycker resultatet blev bra. Jag "var tvungen" att valja en diskret farg eftersom det ar career fair pa skolan pa tisdag och det kandes inte sa passande att komma till den med varsta glitter- eller neonnaglarna, men nasta gang blir det en roligare farg! 

1 kommentar:

  1. Älskar shellac! Håller superbra och länge, om du bestämmer dig klockan 11 en söndagskväll att du måste få bort dem just precis i detta nu så vet jag hur man tar bort shellac utan att behöva gå till en salong :P

    SvaraRadera