lördag 14 juli 2012

Trakigt

Ahh vad trakigt det ar att plugga just nu. Det ar ju lordag, jag som ville aka till the mall och kolla samt fixa naglarna. Jag hade tankt gora det men igar upptackte vi att jag inte har nagra bromsklossar (heter det sa pa svenska? later sa fult haha. brake pads pa engelska iaf) alls kvar pa mina bakdack. Det kanske liksom ar darfor det har gnisslat sa nar jag bromsat i ett tag nu... Bra jobbat Henri... Ska bli fixat pa mandag morgon i alla fall, men innan det kanns det inte sa sakert att kora runt, hehe.

Som sagt, kanner mig sa skoltrott just nu men maste plugga infor provet pa tisdag. Sa mycket info som ska in pa en gang. Ska forsoka rycka upp mig med en Starbucks-kaffe och chocolate chip cookies, hoppas pa en coffeine + sugar rush!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar