tisdag 24 juli 2012

Riktig Mat

Jag hade exam idag istallet for vanlig lektion, och eftersom jag blev klar efter en timme innebar det att jag var hemma redan vid 2-tiden, skont! Stallde mig och gjorde tsatsiki det forsta jag gjorde nar jag kom hem och nu vantar jag pa att kycklingen och riset ska bli klart. Jag har atit sa himla mycket skitmat pa senaste tiden (blir latt sa i detta land, speciellt nar man har mycket att gora om dagarna!) sa nu ser jag fram emot en "riktig" maltid. Antligen! Har aven insett hur smart det ar att ugnsbaka mat/laga i ugn. Bara att skicka in maten i ugnen och den blir klar medan man kan ligga och lata sig typ. Valdigt praktiskt!

1 kommentar:

  1. Oh, don't I know it.. Och kyckling blir så himla mycket godare i ugn har jag dessutom insett. Låter himla gott med tsatziki, jag som e så hungrig..

    Jag jobbar också på universitetet ja, inte världens mest spännande job direkt och nu när man jobbar heltid (tar inga sommarklasser) blir det inte direkt mer spännande..

    SvaraRadera