söndag 29 juli 2012

Shopping Spree Sneak Peek

I fredags kande jag att jag behovde lite relaxation, och vad ar inte da inte battre an en hederlig shoppingtur? :) Forst blev det ett besok pa Big Lots! (skulle jamfora det med OB hemma typ) och sedan vidare till en av mina favoritaffarer Hobby Lobby. For er som bor i USA kan verkligen rekommendera Hobby Lobby nar det kommer till inredning. Bra priser och de har hur mycket som helst i olika stilar och ofta har de 50% (ibland mer) rea pa en massa varor. De har aven massa pyssel och arts and crafts grejer, men eftersom jag inte ar den mest pyssliga typen har inte utforskat den avdelningen an hehe.

Egentligen skulle jag bara kopa dividers till en parm (har glomt vad det heter pa svenska) och en fotoram. Det slutade med att jag kopte liiite mer (oops). Det blev ett side table till vardagsrummet, tva sanglampor sa att jag antligen kan lasa i sangen utan att ha taklampan tand, lite decorations till badrummet och en fotoram. Allt har inte kommit pa plats an eftersom jag har varit upptagen med plugg (suck), men lovar att visa nar allt ar klart. Forhoppningsvis i slutet av den har veckan eftersom min sista sommarkurs ar slut pa torsdag.

Anledningen till att jag ville kopa en fotoram till att borja med var for att jag hade hittat dessa tva tavlor pa Walmart for ett par veckor sedan. Nar jag laste texten tyckte jag bara att det var SA vi att jag var tvungen att sla till pa bade en vit och en svart (passar ju oss extra bra, hoho). Sa dom ska upp pa vaggen med ett foto av oss tva mitt emellan! Man ser inte storleken men de ar lite mindre an A4 size.




1 kommentar: