torsdag 5 juli 2012

Laggdags

Har precis suttit och skrivit klart en Business Law Exam. Jag gillar verkligen inte juridikkurser, ar verkligen inte min grej. Allt kanns bara sa luddigt och irriterande, haha. Nu har jag dock bara 25% kvar att gora i den kursen i form av ett eget arbete (hatar egna arbeten ocksa lol). I alla fall fick detta vara om nagot amne inom law som vi fick valja sjalva, sa jag valde U.S. immigration law eftersom det kandes som om jag redan hade nat slags hum och uppfattning om det. Lararn tyckte att jag skulle skriva en story om min process (eller kommande process ar det val tekniskt sett) att invandra till USA. Far hoppas att det gar nagorlunda okej...

Nu ska jag hoppa i sang, det ar past midnight och jag ska vara pa jobbet imorn klockan 8. Godnatt (eller Godmorgon Sverige blir det val)!

2 kommentarer:

  1. OM du behöver nån hjälp så e vi ju några stycken som gått igenom samma process.. Bara att fråga :)

    SvaraRadera
  2. Haller med Nadja... vi ar ju en del har som gatt/gar igenom samma sak...:)Bara att fraga om det ar nat..;)

    SvaraRadera