fredag 20 juli 2012

Antligen fredag!

Oj vad langesen jag uppdaterade har. Veckan har gatt sa himla snabbt kanns det som aven fast dagarna i princip har sett likadana ut. Jobbat pa morgonen, lektion 12-2 och sen hem for att plugga/ta en nap/laga middag. Sen sova igen. Igar var vi dock sa uttrakade att vi bestamde oss for att gora nat annat, sa vi tog en drive och bara korde runt lite dar vi aldrig varit forut och avslutade sen kvallen med att ata pa TGIF. Lite roligare an att bara sitta hemma och gora "det vanliga" en vardagkvall.

Jag lyckades aven kopa mig ett par Steve Madden ballerina pa DSW. Antligen kan jag slanga mina gamla slitna!





Kom aven att tanka pa hur "snal" man blivit efter att ha vant sig med alla reor och rabatter och laga pricer har i USA. Jag klagade pa att det inte var vart att lagga $40 pa ett par ballerina. Det ar ungefar 280 kronor, haha!

1 kommentar:

  1. SA sant! Sen ner man kommer till H&M hemma i sverige kenns det jettedyrt jemfort med Forever 21 som e sa snuskigt billigt (inser man ner man kommer till sverige) Sota ballerinaskor, jag kopte upp mig pa nagra stycken hemma i sverige (pa H&M) tycker de e sa svart att hitta skona ballerinaskor her..

    SvaraRadera