söndag 15 juli 2012

Stuck in the house, Day 2

Min bil har ju som sagt inga bakbromsar forran imorn, och eftersom Michael ar pa jobbet och har den andra bilen sa ar jag fast har hemma. Idag har jag roat mig med att plugga och tvatta, och nu sitter jag och kollar pa tv och laser bloggar.

Idag ar det fyra veckor tills jag aker till Sverige, ska bli saaa roligt att traffa alla dar hemma. Kommer dock sakna Michael en massa. But anyway, en av mina basta kompisar, Linéa, pluggar i Ohio och ska ocksa aka hem till Sverige i augusti. Vi pratade for ett par manader sen om att det var bra timing eftersom vi bada skulle aka hem ungefar samtidigt och att vi forhoppningsvis da skulle kunna ses. Sen bokade vi bada biljetter sjalva utan att ha bestamt nagra exakta datum och tankte inte mer pa det. Haromdagen borjade vi prata om det igen for att se om/nar vi skulle kunna ses exakt. Det visar sig da att vi har bokat in exakt samma flight fran Stockholm till New York den 23 augusti! Vad ar oddsen liksom?! Sa nu har vi fixat seats bredvid varandra pa flyget. Ska bli sa himla kul att flyga tillsammans och inte behova flyga ensam som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar