lördag 28 juli 2012

Miljobyte

Sitter pa Starbucks nu och forsoker plugga till provet pa mandag. Jag har kant mig sa himla omotiverad och skoltrott pa sista tiden och tankte att ett byte av miljo kanske kunde hjalpa. Det ar sa varmt ute att jag inte kande for en latte, var inte heller sugen pa nat sott sa det fick bli en passion tea lemonade. Sa himla god, speciellt unsweetened da den blir lite lagom sur av citronen.




Det fick bli ett glas vatten ocksa da det ar sa himla varmt ute (over 30 grader och fuktigt). Det knappa ar dock att har inne pa Starbucks ar AC:n pa for fullt (vilket jag visste innan jag kom hit) sa jag har by mig langbyxor, langarmad troja och har med mig en extra tjocktroja. Resan hit blev ratt varm hehe, men hellre det an att sitta och frysa i timmar. Har fortfarande lite svart att forsta det har med USA och AC. Varfor (??!!) maste den alltid vara pa full blast sa att rummet blir iskallt, racker det inte med att det blir lite lagom och behaglig temperatur? I-lands problem, I know, men anda ;)

1 kommentar:

  1. håller med helt, det kan ju inte vara bra för kroppen med helt galna kontraster i temperatur. Menmen, jag är nog glad för AC ändå i lagom mängd när ute temperaturen håller sig runt 30 grader.. annars skulle jag smälta bort :P

    SvaraRadera